Kahvakuulailu on parasta!Artikkelin kirjoittaja:Jami_HelliArtikkeli julkaistu:4.11.2025Artikkelin kategoria:YleinenAamun kahvakuulatreenien jälkeen hetkeksi kameran eteen.Kahvakuulailu on kyllä tosi hyvää ja tehokasta treeniä kotioloisa kun ulkona vihmoo vettä.Tätä koitetaan tehdä kaksi – kolme kertaa viikossa ja vähän muutakin 😉t. Jami & Heli Saattaisit myös pitää Herbalife H24 Hydrate juomalla nesteytys kuntoon! 16.6.2025 Kevätkauden jumpan ilmoittautuminen auki! 19.12.2023 Illan treeni tehty kiertoharjoittelun merkeissä! 24.1.2024